God søknad til skolen!

Øksnevad vgs har hatt gode søknadstall til skolen både på Anleggsfag og Naturbruk. Det er vi veldig glad for og vi gleder oss til å møte nye elever til høsten!

I forbindelse med at ingen av skolene på grunn av korona-restriksjoner kunne avholde ordinært "Åpent hus" så ble det laget videoer der elever fikk vist frem skolens tilbud innenfor anleggsfag og naturbruk. Disse kan du fortsatt se på YouTube.

Til filmen "Velkommen til Åpent hus for naturbruk på Øksnevad vgs får vi bli med Celina og Arild Otto på omvisning der du får sett nærmere på våre utdanningstilbud innen naturbruk som omfatter naturbruk med dyrekunnskapnaturbruk med hestefag og naturbruk (landbruk og gartneri).

Så har vi også en avdeling for tilrettelagt opplæring. Velkommen til oss!

Dersom du har spørsmål om disse retningene så kan du kontakte våre avdelingsledere og rådgivere. Du er velkommen til å ta kontakt med oss på Øksnevad vgs!

Se video: "Åpent Hus" for naturbruk

Til filmen "Velkommen til Åpent Hus for anleggsfag på Øksnevad vgs får vi bli med Arild Otto og Celina på omvisning der du får sett nærmere på våre utdanningstilbud innenfor anleggsfag som omfatter anleggsteknikkanleggsgartnerarbeidsmaskiner og anleggsmaskinmekaniker.

Derson du har spørsmål om anleggsfag så kan du kontakte våre avdelingsledere og rådgivere. Du er velkommen til å ta kontakt med oss på Øksnevad vgs!

Se video: "Åpent Hus" for anleggsfag

Naturbruk med dyrekunnskap er et utdanningsprogram som passer for deg som drømmer om en høyere utdannelse som krever spesiell studiekompetanse med realfag. Enten som veterinær eller dyrepleier, eller andre utdannelser innenfor dyr, natur, miljø, bærekraft eller realfag. Naturbruk med dyrekunnskap lærer deg å knytte teori og praksis sammen på veien til mot fremtidsrettede grønne utdanninger!

Se video: Naturbruk med dyrekunnskap