Vi har mistet en av våre elever 🌹

Det var med dyp sorg vi mottok beskjeden om at Tobias Sævareid Tesdal gikk bort etter en ATV-ulykke tirsdag kveld.

I går hadde elever fra klassen en fin minnestund ved ulykkesstedet. Det ble tent lys og lagt ned blomster. På skolen ble det flagget på halv stang.

Våre tanker går til familien og alle venner. Du vil bli savnet, Tobias. Hvil i fred.

Tirsdag 5.oktober kjørte mange hundre i kortesje for å hedre Tobias Sævereid Tesdal. Kjøreturen gikk fra Jærhagen, forbi ulykkesstedet og opp til Frøyland ungdomsskole. På Facebook hadde over 800 meldt seg på kortesjen «Kjør for Tobias» som ble arrangert av medelever.

Begravelse finner sted 8.oktober i Etne kirke. Ansatte og elever fra Øksnevad vgs vil delta i begravelsen.