Øksnevad vgs fikk 3 plass i Norgesmesterskapet i anleggsgartnerfaget

Konkurransen foregikk på Gjennestad Vgs. utenfor Tønsberg der hadde de fem timer til rådighet før anlegget skulle stå ferdig.

Gjennestad Vgs arrangerte aktuelle foredrag for tilskuere, og elever fra andre skoler, firma og opplæringskontorer

Vi gratulerer Ida Hodnefjell og Sean Kinden med en flott 3. plass i Norgesmesterskapet i anleggsgartnerfaget. - Klikk for stort bildeVi gratulerer Ida Hodnefjell og Sean Kinden med en flott 3. plass i Norgesmesterskapet i anleggsgartnerfaget. Vi gratulerer Ida Hodnefjell og Sean Kinden med en flott 3. plass i Norgesmesterskapet i anleggsgartnerfaget. - Klikk for stort bildeIda Hodnefjell og Sean Kinden viser frem sin kreasjon som førte til 3.plass i Norgesmesterskapet i anleggsgartnerfaget.