Åpen dag på Øksnevad vgs

Øksnevad vgs arrangerte mandag 23. januar åpen dag for søkere til skolen. Det var godt besøk med full sal i auditoriet. Vi tror at besøkende fikk et godt inntrykk av skolen.

Karriererådgiver Dag Thomas Kvalvik forteller om skolens tilbud. - Klikk for stort bildeKarriererådgiver Dag Thomas Kvalvik forteller om skolens tilbud.

Besøkende fikk omvisning i skolens lokaler og det var også mulighet for å snakke med lærere og elever om skolens tilbud og fag. Det ble også servert gratis kaffe og vafler for besøkende.

Øksnevad videregående skole tilbyr følgende studieretninger: Anleggsfag (anleggsgartner, anleggsteknikk, arbeidsmaskiner, anleggsmaskinmekaniker), Naturbruk (hestefag, landbruksfag, naturbruk med dyrekompetanse) og tilrettelagt undervisning. Skolen har dyktige lærere og et godt læringsmiljø. Øksnevad vgs er skolen som gir deg den kjekke veien til studiekompetanse og fagutdanning!

Dersom man ikke hadde anledning til å delta på åpen dag kan man ta kontakt med karriereveilederne Dag Thomas Kvalvig (92084462) og Willy Miljeteig (41324323) for å få mer informasjon.

Det var god stemning blant besøkende under åpen dag, og vi håper å se mange av dem igjen som elever neste skoleår.

Rektor Linda Gilje forteller ønsker velkommen til åpen dag.  - Klikk for stort bildeRektor Linda Gilje ønsker velkommen til Åpen Dag.